سنگینی
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

وای آنقدر سنگین بودی که وقتی مرا دیدی به سختی فقط سرت را تکان دادی که سلامی داده باشی

باشد من هم از بی اعتمادی سری تکانت دادم یعنی سلام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 14:13 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 138868
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1