جدايي
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

بسوزه اين حس و حال كه ادم رو به چه كاري واميداره اين شعر جديديه كه گفتم و فكر كنم سبك جديدي باشه تاحالا خودم جايي نديدم بصورت 3 مصرع سرودم اميدوارم كه خوب باشه و بتونم ادامه بدم .

اين هم تقديم به بيقراري دل خسته ام

 

وقتي چشماتو ميديدم ته دلم ميلرزيد

از بس كه بد كردي دل شب و روزا ميگرييد

شب و روزا حال من گريه بود و ميلرزيد

وقتي كه باتو بودم دنيا برام بهشت بود

بهشت من توبودي وقتي برام ميخندي

آخ كه چه حال نازي وقتي دلت باهام بود

هرنفس از نفسهام اسم تو روي لبهام

همش ميگفت عزيزم نري تنهام بذاري

نري منو بذاري تنها ميان غمهام

بدون اسير چشمات شده دل اسيرم

ميان دست قلبم فقط تويي نفسهام

نگاه و حرف عشقت كرده هنوز اسيرم

منو از خودم ربودي دلو كي زد؟تو بودي

تا به خودم رسيدم ديدم به تو رسيدم

حالا ميان غمها تنها شدم نبودي

نگو همش يه خوابه نگو ميري تمومه

اگه بري چيكارست دلم ميان غمها

نگو همش يه بازيست كار دلم تمومه

بدون كنار اسمت اسم يه هادي كندم

تا تو پيشم بيايي كنار دل ميمونم

ميمونم تا بيايي بگو كه دل نكندم

نرسه روزي عزيزم ببيني ازم جدايي

ببيني واست عزيزم تومنوديگه نداري

نكنه دنيا تموم شه بمونه فقط جدايي



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:35---3 بهمن 1390
سلام مرسی که خبرم کردی خیلی زیبا بود

کامران
ساعت12:05---3 بهمن 1390
انکه مست امد و دستی به دل ماز دو رفت
در این خانه ندانم به چه سو دا زد و رفت
خواست تنهایی مان را به رخمان بکشد
طعنه ای بر در این کلبه تنهازد و رفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 12:34 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1