كاش
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

كاش كنارم بودي

كاش بجاي اينكه در تك تك كلماتت از رفتن و نبودنت حرف بزني كنارم بودي

كاش بجاي پرسيدن حالم حال و روزم را درمان ميكردي

كاش زماني را كه به من اختصاص ميدي واقعا به من اختصاص ميدادي

كاش زماني را كه داريم را قدر دانسته و هدر ندهي

كاش خدا به لطف خودش صداي درونم را ميشنيد

كاش اگر هم دير به من ميرسي خدا صبري بهم عطا كند تا كم نيارم كم نذارم به غم نبازم و به اميد خودش باشم



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:25---19 بهمن 1390
salam mer30 ziba bod manon ke khabaram kardi

هانیه
ساعت17:56---14 بهمن 1390
سلام.ممنون که منو لینک کردین من تو پستم گذاشته بودم جراحی دارم و نیستم
ببخشید که دیر شد
منم لینکتون میکنم
درضمن وب جالبی دارید


مهنا
ساعت12:59---14 بهمن 1390
امروز اگر آمدی

یک چتر سیاه با خودت بیاور ...

شاید ابرها را به شک انداختیم !

شاید هم گریه ...

بگذار واضح تر بگویم

امروز اگر آمدی کمی باران بیاور ...


سعید
ساعت17:28---13 بهمن 1390
كمال آدمي است:

جهاني را در سنگريزه‌اي ديدن،

و بهشتي را در يك گل وحشي مشاهده كردن،

و بي‌نهايت را در كف دست نگه داشتن،

و ابديت را در لحظه‌اي دريافتن.


فرزانه
ساعت17:23---13 بهمن 1390
سلام....
خیییییییییلی آپ قشنگی بوووووود...
ممنون خبرم کردین....
******
از این شب های بی پایان،
چه می خواهم به جز باران
که جای پای حسرت را بشوید از سر راهم
نگاه پنجره رو به کویر آرزوهایم
و تنها غنچه ای در قلب سنگ این کویر انگار روییده...
به رنگ آتشی سوزان تر از هرم نفسهایت،
دریغ از لکه ای ابری که باران را
به رسم عاشقی بر دامن این خاک بنشاند
نه همدردی،
نه دلسوزی،
نه حتی یاد دیروزی...
هوا تلخ و هوس شیرین
به یاد آنهمه شبگردی دیرین،
میان کوچه های سرد پاییزی
تو آیا آسمان امشب برایم اشک می ریزی؟


مهسا
ساعت12:43---13 بهمن 1390
سلام

خوبین؟؟ خوشی ؟؟ سلامتی؟؟



قشنگ بود , مرسی خبر دادی

موفق باشی .


مریم
ساعت9:35---13 بهمن 1390
سلام هادی جان.خوبی؟
صبحت بخیر و شادی باشه..
امیدوارم که بفهمه حرفات و دردهات و...
کاش میفهمید مردی هستی که به پایش با غم زانو زده ای...کاش میفهمید شکستن غرور مرد بدترنی است..
کاش قدرت رو بدونه..
مواظب خودت باش..


مریم
ساعت9:33---13 بهمن 1390
به ساعت های باقی مانده از عمرم مینگرم..
در کدام ثانیه پنهانی نمیدانم..
شاید دیگر امیدی به دیدنت نباشد..


مریم
ساعت9:32---13 بهمن 1390
کاش برای رسیدن به تو هدفی داشتم...
نمیدانم چه میخواهم...چه به من میرسد
از رسیدن به تو...
اگر ارامشش است همین ساعت میخواهمت..


رزيتا
ساعت8:45---13 بهمن 1390
سلام دوست من ممنون كه خبرم كردي

جالب بود


rasool@sohila
ساعت7:56---13 بهمن 1390
كاش اگر هم دير به من ميرسي خدا صبري بهم عطا كند تا كم نيارم كم نذارم به غم نبازم و به اميد خودش باشم
خيلي زيبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 1:15 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1