مناجات
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

خدایا پروردگارا از این که آنقدر برایم ارزش گذاشتی که چشمم را به حقایقی باز نمایی سپاسگذارتم .

بارالها شاید نتوانم کاری کنم ولی به تو واگذارمیکنم و تنها خواسته ام این است  که.

آواره شوی خراب شوی

دیوانه شوی ویرانه شوی

دست همه پیش همه سازو کارت با همه

اه کشی داد زنی خدارو فریاد زنی

خدای من عمرش نگیر

خدای من حسش بگیر

حالشو هر لحظه بگیر

منو بیادش بیار

فکرشو از خودم بگیر

فکرشوآرومش نذار



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت19:57---28 اسفند 1390
شما دعوتین وبم
سال نو پیشاپیش مبارک


فرزانه
ساعت13:08---28 اسفند 1390
چه زيباست درس آموختن از طبيعت و بهاري شدن. با تمناي استجابت دعاي حول حالنا الي احسن الحال، بهارتان قرين شادي و آرامش.[گل][گل][گل][گل][گل]

فرزانه
ساعت20:35---26 اسفند 1390
به سرنوشت بگویید اسباب بازی هایش بی جان نیستند...آدمند...میشکنند...
آرام تر...!

.:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:.آپ م.:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:.


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت15:36---24 اسفند 1390
آپت مناجات خیلی قشنگی بود به دلم نشست

عالی بود


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت15:33---24 اسفند 1390
سلام داداش هادی خوبی ؟ چه خبر؟
ببخش دیر سر زدم
نه بابا ؛کی با داداش خودش قهر کرده که من قهر کنم این حرف را نزن


rasool&sohila
ساعت7:39---24 اسفند 1390
سلام اقا هادي ميسي كه مياين هميشه
اپتونم حرف نداشت عكسش خيلي ناناسه


zahra
ساعت19:55---23 اسفند 1390
salam mer30 aziz ap besyar zibaie bod movafagh bashi va mamnon az davatet

هانیه
ساعت15:42---23 اسفند 1390
خیلی قشنگ بود آقا هادی


م...
ساعت12:58---23 اسفند 1390
سلام خوبی
مناجاتت خیلی دلنشین بود.
مثل همیشه زیبا و آرامبخش.
چهارشنبه سوری خوبی داشته باشی.
م.ر


...
ساعت9:49---23 اسفند 1390
سلام مثل همیشه عالی
موفق باشید پیشایش سال نو مبارک
امیدوارم در پناه خالق شادوسلامت باشید


فرزانه
ساعت14:49---22 اسفند 1390
خداوندا..نادانی دیروزم شادی امروزم را گرفت
نادانی امروزم را بگیر
تا شادی فردایم را از دست ندهم
کوروش کبیر...


مریم
ساعت12:52---22 اسفند 1390
سلاااااااااااااام هادی جون خوبی؟

خدا رو هزار بار شکر که زنده ای..ای شالا عصر میام چند تا کامنت بذارم برات..
الان اومدم سلام کنم و برم..
مواظب خودت باش.میبینم که دوست جونیم زودتر رسیده


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت11:23---22 اسفند 1390
الهی :

عمر خود بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم ؛ گفتی و فرمان نکردم ،
درماندم و درمان نکردم . عاجز و سرگردانم ؛ نه آنچه دارم دانم و نه آنچه
دانم دارم . اگر تو مرا خواستی ، من آن خواستم که تو خواستی .
به بهشت و حور چه نازم ، مرا دیده ای ده که از هر نظر بهشتی سازم .


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت11:23---22 اسفند 1390
الهی :

بیاموز تا سرِّ دین بدانیم،بیفروز تا در تاریکی نمانیم.تلقین کن تا آداب شرع بدانیم
تونواز که دیگران ندانند..تو بسازکه دیگران نتوانند..همه راازخودپرستی رهایی ده ،
همه رابخود آشنایی ده،همه را ازمکر شیطان نگاهدار، همه را ازآفت نفس آگاه دار


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت11:21---22 اسفند 1390
هرز نکن ثانیه های قفس را
شتاب کن
ناب ترین لحظه ی من که بسی خوشایند پرواز است
رویای پرواز با توست
بیا در رویا غرق شویم.


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت11:18---22 اسفند 1390
سلام عزیز
ممنون از دعوتت
مناجات زیبایی بود مهربون



گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری ؟ گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 23:35 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1