صبر
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

کمی نه بیشتر از کمی دلم گرفته دلم از آنچه را که دیده و انچه اتفاق افتاده گرفته

دلم از هر آنکه شعار میده و نما داره گرفته و بیذاره

دلم میخواد نبودم و نمیدیدم و اصلا بدنیا نمیامدم

تا چیزی ببینم که حق نیست

چیزی که در حق هیچکسی نیست

خدایا دلم گرفته و خودت بهتر میدانی از چه چیزی گرفته و دلیلش چه هست

خدایا قدرتی صبری و مرحمتی عطا کن تا ...

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت16:19---30 فروردين 1391
سلام مرسی عزیز سال نو گذشته شما مبارک مرسی از دعوتت آپت قشنگ بود ممنونم

♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:24---29 فروردين 1391
حیفم اومد نگم آمین
الهی دلتنگیات به خواست خدای مهربون تموم بشه بزودی و به زیباترین و شادترین لحظات زندگیت تبدیل بشه هادی جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 23:49 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1