بهار
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

بهار است و بهارم را با خستگی هایم میخواهم بدنبال نگاه آشفته ات و دل آشوب زده خودم هستم. چیز کمی نیست تو را خواستن که با تمام صفا  صمیمیت و شادابیت بیایی و عشق و احساس و سرزندگی را به زندگیم هدیه دهی.

آرزویت میکنم تا آرزوی شیرینم شوی و زندگیم شیرین کنی.

بارالها صدق و صفاو عشق و محبت حقیقی را عطا فرما که سربلند شویم



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:24---15 تير 1391
سلام عزیز بدو بیا که بعد یه مدت آپ کردم خوشحال میشم بهمون سربزنی

هانیه
ساعت11:17---28 ارديبهشت 1391
ممنونم
تشکر

خسته نباشید


....
ساعت17:32---26 ارديبهشت 1391
زندگي هنر نقاشي کردنه بدون استفاده از پاک کن. سعي کن هميشه طوري زندگي کني که وقتي به گذشته بر مي گردي نيازي به پاک کن نداشته باشي

عشق ايستادن زير باران و خيس شدن با هم نيست. عشق آنست که يکي چتري باشد براي ديگري و او هرگز نداند که چرا خيس نشد..

اگه کسي رو دوست داري نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که هميشه بالاي سرش باشي


.....
ساعت17:26---26 ارديبهشت 1391
سلام اول ازهمه ممنون ازمحبتتون که به وب من سرمیزنید اما کاش نظرتون راهم درباره نوشته های من میگفتید نوشته های شما که زیباست بانهایت صداقت موفق وسلامت باشید

مهنا
ساعت15:28---26 ارديبهشت 1391
سلام هادی جان خوبی؟مثل همیشه عالی بود...موفق باشی..

سحر
ساعت10:36---26 ارديبهشت 1391
امیدوارم به همه چیزایی که از خدا میخوای برسی دوست من...



rasool&sohila
ساعت14:43---25 ارديبهشت 1391

fadat ajijam


رزيتا
ساعت13:45---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيزم جالب بود مرسي

رزيتا
ساعت13:44---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيزم جالب بود مرسي

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت10:53---25 ارديبهشت 1391
ســـــــــــــــــــلام داداش هادی
ممنون که باز بهم سر زدی خوب معلومه که من دوستانم را فراموش نمیکنم نکند که شما شک داشتی؟؟؟؟
و ممنون از تبریکت داداش هادی


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت22:19---24 ارديبهشت 1391
سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا م هـــآدے..

خوبے؟چــه خبــر؟

خوش مے گذره...؟

مرسے از دعوتت عزیزم.مرسے از لطف و کمک بی نهایتت عزیزم.


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت22:17---24 ارديبهشت 1391
خدا انداخت زير پاي مادر
بهشتي کز همه چيز است برتر
اگر خواهي شوي مهمان جنت
داري بهتر از مادر تو نعمت
بود شرط بهشت اين حرف آخر
که باشي خاک زير پاي مادر
محمد نعيمي


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت22:16---24 ارديبهشت 1391
آنگاه بانوي پر غرور عشق خود را ديدم
در آستانه پر نيلوفر،
که به آسمان باراني مي انديشيد
وآنگاه بانوي پر غرور عشق خود را ديدم
در آستانه پر نيلوفر باران،
که پيرهنش دستخوش بادي شوخ بود
و آنگاه بانوي پر غرور باران را
در آستانه نيلوفرها،
که از سفر دشوار آسمان باز مي آمد.


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت22:15---24 ارديبهشت 1391
چه سخت ..
هم زمستان باشد !
هم ابر باشد !.....هم باران باشد ..!
هم خیابان ِ خیس باشد ..
امـــــا..
... ... نه تـــــو باشی ..
نه دستی برای فشردن باشد !..
نه پایی برای قدم زدن باشد و ..
نه نگاهـــی برای زل زدن...!!


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت10:09---24 ارديبهشت 1391
بنویسید به دیوار سکوت :

عشق سرمایه هر انسان است !

بنشانید به لب حرف قشنگ

حرف بد وسوسه شيطان است!

و بدانيد كه فردا دير است !


و اگر غصه بيايد امروز تا هميشه دلتان درگير است ...

پس بسازيد رهي را كه كنون تا به ابد سوي صداقت برود

و

بكاريد به هر خانه گلي كه فقط بوي محبت بدهد...


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت10:09---24 ارديبهشت 1391
قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض

یک طرف خاطره ها!

یک طرف پنجره ها!

در همه آوازها! حرف آخر زیباست!

آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:14 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1