بغض
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

بغضم شکست دلم شکست

بودی اما با من نبودی

خواستمت صدات کردم

نشنیدی

ندیدی

صدامو

احساسمو

بغضی که تو گلوم بود

شکوندمش

ریختمش

کاش بودی

کاش میدیدی

چی میکشم

چی دارم

که داره دیوونم میکنه

اون چیه که داره عذابم میده

کجا رفت اون حسی که میگفتی

کجا رفت اون هادی جان گفتنات

کجاست هادیت

چه میکنه

چه حالیه

رفتی و گم شدم

بغض شدم فر ریختم

توی ماشین

زیر خورشید

زیر خورشید بیوجود

که اونم نتونست لرزش دستامو بگیره

نتونست مثل تو گرمم کنه

نتونست

رفتی و با رفتنت

من گم شدم

من کم شدم

کوچک شدم

فرو ریختم

شکستم و گسستم

فرستادمت بری تا ببینمت برگشتن با شکوهت را

دیدمت ولی

چه دیدنی

چه دیدنی که فکرشم نمیکردم

دیدمت اما دگر جایی برات نداشتم

بودی

اومدی

من نبودم وگویی نیستم

خدا هم میداند که چه میگم

میفهمه حرفامو

درکم میکنه

داره باهام گریه میکنه

بلکه سبک شم

اروم بشم

داره باهام حرف میزنه

سنگینیشو حس میکنم

بغضمو داره میبینه

اشکمو داره میریزه

داره ارومم میکنه

خدا جونم عزیز دلم

خودت خوب میدونی

چی خواستم و چی نخواستم

خودت میدونی دلم هلاکه

میدونی داره ممیمیره

میبینی چه بغضی داره؟

چه اشکی هم میریزه؟

من که باتو میخواستم

جز تو چیزی نخواستم

اینطوری هم نخواستم

تنها بازم نخواستم

تنها شدم م..م ندیدم

باهاش بودم

دل رو گذاشتم

دلبر ندیدم

حرفی شنیدم

صرات ندیدم

ای خدا دلم گرفت

بغضم گرفت

نجاتم بده

ذستم بگیر

قوت رو از پاهام نگیر

دستی که تنها شده رو خودت بگیر

خدا جونم از من که رفت تنهام گذاشت

منو شکست

گوشه دیواری گذاشت

خدای من برام دعا

مرده دلم

درده سرم امان امان

چرا چرا تنهام گذاشت

چرا دیگه تمام شدم

سیاه شدم

تار شدم

بیگانه شدم

افسرده تر از افسرده شدم

خدای من دلم کجاست

تنهام گذاشت

دست توی بی هوا گذاشت

نفس گرفت

عمرم گرفت

از من بی چیز یک دل ارومم گرفت

عمرش دراز

لذت بکام

اینه همه خواسته من

هادی که رفت

هادی که مرد

از دل بیمارش ولی

جز خون دل چیزی نبرد

یکی میگفت

وای از ادماو قصه هاشون

وای از عمری که سوزوندی پاشون

اما میگم

حیف که نشد عمرمو پاش بذارم

قصه دلتنگیاشو هر شب ازش بگیرم

حیف که نشد ادم خوبی باشم

هرشبی 9 جلو خونه اش بیایم

حیف که نشد سال کبیسه باشم

روزی دگر پیش یارم بمونم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1