دعا
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

از ديشب درد داشت همون درد مزمن هميشگي همون غده اي كه ميتواند شنواييش را دچار مشكل كند هموني كه به سردرد مزمن ميگرنيش اضافه شده است

امروز هم باهاش صحبت كردن ولي دنبال سلامتيش بودم با كلي صحبت راضيش كردم وقت دكتر بگيره از شانس ما بهش گفتند همين امروز بره واسه ازمايش و ليزر كسي جز من هم از اين قضيه غده اش خبر نداره و خودش قراره رانندگي كنه چندين سات گذشته و خبري ازش نيست نميدانم در چه حاليه نميدانم كجاست تنها كارم دعا كردنه تا سلامت باشه و سلامتيش رو بدست بياره

از خدا خواستم تا سالم بشه تا بتونه در تلاطم زندگي توان مبارزه را داشته باشه

از خدا ميخوام خودش كمكش كنه تا بسلامت بره برگرده

از خدا ميخوام بحق ان بچه كوچك چشم به راه عاقبت اين رفت و امد گريه شوق داشته باشه

از خدا ميخوام تا كمك كنه تا با توكل بخودش و با قدرت زانوان خودش سرژا واسته

خدا همه اينا به كنار ميداني چند مدته درد ميكشم بحق تمام دردمندان سلامتي همه را و اين را عطا فرما

خدايا مخلصتم خيلي اقايي كه حداقل اين درد دلامو ميشنوي

خدايا خيلي مردي كه نامردي نميكني يا ميدهي يا نمي دهي و كمكمون ميكني

خداوندا بحق صاحب قدرت افريننده اسمانها گوشه چشمي هم به حال ما داشته باش

خيلي دوست دارم كه لايق پاكترين دلهاي سنا گو هستي

خدايا ميدانم كه خوب ميداني خيلي گناهكارم ولي به زلالي دل بيگناهان يا محبوبان درگاهت مارا ببخش و مورد لطفت عطا كن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 18:57 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1